25 April 2013

Är frisk igen! Eller jag hoppas i alla fall det..
 
Idag har jag inte gjort så mycket. Min dag började med att jag träffade min älskling Natali, som blev 17 år idag, innan skolan. Därefter hade vi det sista svenska nationella och var tvungna att skriva en uppsats om framtiden osv. Sedan drog vi till kringlan och käkade pasta med kycklingsallad och sen drog jag till gymmet. Först var jag lite nervös eftersom jag var sjuk igår, men jag körde på ändå. Jag kom till gymmet kvart i tolv och hade ingen aning om vad jag skulle göra, så bestämde mig på att gå på skivstångspasset som började tolv. Perfekt tajming  Den var ca en timma och jag var helt död! Det är helt sjukt hur grymt bra det passet är, bra instruktör hade jag också. Efter det drog jag till ner till Vaxholms Centrum för att kolla på min kompis nya hus och ja, där satt vi och snackade efter en lång paus vi haft.
 
Nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på musik medan jag gör lite svenskauppgifter som måste rättas. Btw, igår han jag bara;
♥ Jobba på min hemskrivning om 1800-talet som ska lämnas in idag..
♥ Göra språksociologi uppgifter som jag missat
♥ Rätta alla mina svenskauppgifter
♥ Plugga inför nationella i matte och engelska, om det ens går
♥ Planera middag inför min och Natalis kväll
♥ Fixa alla småsaker i mitt rum
♥ Organisera och kategorisera min garderob
♥ Hjälpa mamma med företaget
 
Ska nu försöka göra klart det som inte är överstruket. Hörs strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback