Magsjuk med många uppgiter.

Just nu sitter jag hemma och är typ magsjuk eller något. Sedan lördag kväll har jag mått piss och spytt två eller tre gånger. Jag har inte heller vågat äta något så vet inte vad som är på g. Igår hade jag nationella i svenska och det gick sådär, hade så ont i huvudet och i kroppen. Fast efter det mådde jag lysande och var helt sprallig i skolan, tills igår kväll. Jaja.
 
Jag vet egentligen inte varför jag är vaken så tidigt. Kände bara att jag ville få mycket gjort för att undvika att stressa med läxor och sånt senare. Jag ska iallafall försöka att:
 
♥ Jobba på min hemskrivning om 1800-talet som ska lämnas in idag..
♥ Göra språksociologi uppgifter som jag missat
♥ Rätta alla mina svenskauppgifter
♥ Plugga inför nationella i matte och engelska, om det ens går
♥ Planera middag inför min och Natalis kväll
♥ Fixa alla småsaker i mitt rum
♥ Organisera och kategorisera min garderob
 
Får se hur mycket jag kan stryka över sen. Men nu ska jag iallafall fortsätta :)
 
 

Kommentarer
Josefine Anerland säger:

Usch, krya på dig finis!

Svar: Tack! Nu är jag iallafall frisk igen :)
Vanessa

2013-04-24 | 14:31:07
Bloggadress: http://josefineanerland.blogg.se/
Adine - fotograferande lärarstudent säger:

Vad jobbigt att du har så mycket att göra nu när du inte mår så bra... Pressa dig inte för mycket och krya på dig! :)

Svar: Tack så mycket! Nu är jag iallafall frisk :)
Vanessa

2013-04-25 | 18:20:24
Bloggadress: http://justbeingmyself.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback