Q/A

Vad gör du?
Sitter hemma i soffan med musik medan jag svarar på det här. Ska alldeles strax ta bilder till bloggen. Själv då Natali?
 
Vad önskar du DIG i födelsedagspresent?
Helt ärligt så vet jag inte.. Jag skulle nog vilja ha lite dekortationer till rummet eller kanske något klädesplagg. Men annars så är det inget speciellt!
 
Vad vill du ha för hundras efter Simba?
Jag älskar Golden Retrievers men skulle nog vilja ha en knähund. T.ex. en mops, chowchow eller pomeranian!
  
 
Vill du adoptera för att slippa bli tjock sen om du blir gravid?
Nej. Ända anledningen till att jag vill adoptera är för att jag anser att det redan finns tillräckligt med barn på vår världe som behöver få kärlek. Förstår inte riktigt varför man ska föda ett till barn när det redan finns tusen andra utan familj. Annars så är det vackert att vara gravid :)
 
Är du nöjd nu? :*
Jadå, tack så mycket!
 
Favorit attraktion på Gröna Lund?
Min lista har alltid sett ut såhär:
1. Extreme
2. Insane
3. Pop Expressen
Men nu när de har tagot bort Extreme så känner jag bara att jag hatar Gröna Lund. Extreme var den bästa av alla attraktioner. Så idag är min favorit Insane.
 
Belieber?
Jadu, har fått den frågan flera gånger förut. Alltid samma svar: Nej, jag anser att hans musik kan vara riktigt bra men fortfarande inget för mig!
 
Bilder på rummet?
Nästa vecka så ska jag fixa om mitt rum lite, ska måla ett gammalt skrivbord och fixa min garderob. Därefter så kan jag lägga upp bilder på mitt rum :]
 
Har du några sommarplaner?
Självklart har jag det. Sola, bada & festa varje dag! Under Juli månad ska jag dock åka ner till Sylt med min kära vän Linna och sommarjobba där. Får se om dom godkänner mig eftersom jag inte kan tyska. Annars ska jag städa på hotell i Sylt :] Jag vill också åka på någon konsär eller så, t.ex. Peace&Love!
 
Vad är ditt mellannamn?
Egentligen är det bara Fernanda men förr hette jag Louisa så då valde jag att ta båda. Alltså Louisa Fernanda enligt mig.
 
Vill du följa med till Gröna Lund?
Jaud, som du nog läst innan så har de tagit bort Extreme.. Men kanske kan åka dit någon enstaka gång med dig Juliana :)

Kommentarer
Filippa Wallin säger:

sv: Men tack du! Kram på dig vackra människa!

2013-04-14 | 14:59:59
Bloggadress: http://chippaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback