TIPS TILL ER!

Förr använde jag alltid Neutrogena, Visibly Clear 2-in-1 Wash Mask. Den är väldigt bra och uppfriskande men det är en sån lång process. Den har verkligen förbättrat hyn men som sagt, det tar lång tid. För ca en månad sen köpte jag ett annat set från mammas "företag" som heter Beautycycle Earth Set. Den är tusen gånger bättre och jag är helt kär i den! Jag köpte ett specielt set som har fyra krämer. En daglotion, ett nattgele, en toner och en cleanser! Helt grym måste jag säga :D Jag har använt den i snart en månad och ser sjukt mycket skillnad. Jag använde Earth Set för att jag har väldigt fet hud vid T-zonen. Det finns ju andra produkter inom Beautycycle för de som har normal hud, torr hud, irriterad hud osv!
 
"Earth återställer balansen i fet hud med specialbehandlat magnesium, koppar och järn. De oljefria produkterna minskar porsynligheten och kontrollerar talgproduktionen så att huden får ett strålande rent och klart utseende." - Beautycycle.

Kommentarer
paulina säger:

ååh tack för tipset. den kanske man ska testa!

Svar: Hör av dig om du är intresserad av att testa :)
Vanessa

2013-04-27 | 18:08:00
Bloggadress: http://paulinabladh.blogg.se
Louise säger:

kul att du hittat nåt som funkar för dig :P

Svar: Jadå, alltid bra :)
Vanessa

2013-04-28 | 14:27:18
Bloggadress: http://vitmossa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback