Dåligt immunförsvar eller vad?

Vad är det med mig!? Mitt immunförsvar är inte det bästa. Jag har vart sjuk sen i lördags och känner mig mycket bättre nu men.. detta verkar hända nästan varje månad!
 
En gång, varannan månad är jag sjuk, oftast lördag-tisdag stannar jag hemma. Det är alltid så att jag mår dåligt i magen, spyr och undviker att äta under de dagarna. Sen helt plötsligt mår jag bra!? Det är jätte jobbigt och många börjar bli oroliga över att jag kanske har något, min mamma tror nu att jag har någon början till bulemi eller så. Men nej, det har jag verkligen inte. JAG ÄLSKAR MAT.
 
Det enda jag kan göra nu är att vara glad att det är över, om det kommer tillbaka så blir det doktorn dirket!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback